ELEMENTY W SALI KONFERENCYJNEJ

Elementy, które powinny znaleźć się w biurowej sali konferencyjnej

Coraz więcej pracodawców stawia na sale konferencyjne w swoich biurach. Takie miejsce może mieć różnorodne zastosowanie. Do spotkań z klientem, do organizacji szkoleń, a nawet burzy mózgów podczas ustalania strategii działań. Niezależnie od tego, w jaki sposób Państwo będą wykorzystywać tę przestrzeń, każda z nich ma kilka podstawowych elementów, których nie może w niej zabraknąć!

Sala konferencyjna nie musi być elegancka, a funkcjonalna. Nowocześnie wyposażona, wygodna i taka, która pozwoli na płynną pracę i organizację spotkań. Dlatego priorytetem będzie odpowiednie oświetlenie, szybkie łącze wi-fi, a także miejsce do pracy.

Jak wykorzystasz przestrzeń do pracy?

Jak już wspominaliśmy, sala konferencyjna może mieć wiele zastosowań, jednak w codziennym rytmie biura, najczęściej będą odbywać się tutaj narady, burze mózgów, szkolenia zespołów i ustalanie działań dla firmy oraz klientów. Dlatego odpowiednio duży stół do pracy będzie istotnym elementem. Dobrym wyborem jest stół konferencyjny PROFIL N, który bez problemu można rozszerzyć o kolejne elementy. Wygodne otwory na powierzchni blatu na okablowanie pozwoli na ergonomię i wygodę przy pracy. Ponadto, taki blat może być również wykorzystany w open space. Warto też zwrócić uwagę na design produktu – prosta elegancja, styl skandynawski, który odnajdzie się w każdym wnętrzu.

Innym, równie korzystnym rozwiązaniem jest stół konferencyjny ASKE. Tutaj producent postawił na połączenie naturalnego drewna z płytą melaminowaną

Inne niezbędne elementy w salach konferencyjnych – będą pomocne

Poza stołem i krzesłami, niezbędne są też szafki, w których można schować materiały – papier, długopisy, projektor i inne narzędzia. Z uwagi na obowiązujące przepisy, ale i względy bezpieczeństwa, najlepiej dobrać takie, które będą pozwalały na zamykanie pod kluczem. Naszym faworytem w takich miejscach są szafki aktowe żaluzjowe, ponieważ i dobrze wyglądają i są niezwykle funkcjonalne. Kilka półek, łatwe i ciche przesuwanie drzwi oraz zamek.

A co ze sprzętem elektronicznym? Tutaj doradzamy, aby nie zastanawiać się długo i zakupić projektor multimedialny (nie musi być zawieszony na suficie) oraz głośniki. Taki sprzęt będzie pomocny przy szkoleniach, przedstawianiu oferty potencjalnym klientom oraz na wieczorkach integracyjnych dla teamu. Warto też pamiętać o flipchartach bądź innych tablicach, które pomogą w planowaniu, nauce i ustalaniu wspólnych strategii.

 

Opracowanie: Office Group

producenci

MDD
OFFICE GROUP
PROFIM
BEJOT
NOWY STYL
MARBET STYLE
MEBELUX
KJK
WUTEH

zapytaj o szczegóły

Doradca, Projektant
Warszawa i okolice:

Krzysztof Michalski:
email: k.michalski@officegroup.pl, tel. 501 106 934